Do silników wyczynowych wymagających oleju o obniżonym tarciu, zapewniającego maksymalną moc (np. podczas kwalifikacji). W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Rekomendowany do nowoczesnych wyczynowych silników, także tych wysokoobrotowych, gdzie wymagana jest maksymalna moc. Olej o niskiej lepkości, ale znakomitych właściwościach chroniących silnik przed zużyciem. Idealny do kwalifikacji oraz wyścigów na krótkich dystansach.
STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych silnikach, gdzie ważnym kryterium jest najwyższa moc silnika – w silnikach przystosowanych do tego rodzaju oleju.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:
- testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę silnika przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
- znaczną redukcję tarcia
- wydłużoną żywotność silnika
- niższą temperaturę pracy silnika
- większą moc i moment obrotowy
- większą niezawodność
- poprawę efektywności energetycznej
- znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się
PARAMETRY:
Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C
Idealny do stosowania jako olej do kwalifikacji.
Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A1/B1.
Lepkość SAE…0w20
Gęstość przy 15 C…0,857
Lepkość kinematyczna w 100 C…7,8 cSt
Lepkość kinematyczna w 40 C… 42,3 cSt
Indeks lepkości…157
Temperatura krzepnięcia…<-48 C
Temperatura zapłonu…>200C
Lepkość na zimno przy -35 C…6,200 cP
TBN mg KOH/g…10,1