do kasy suma: 0,00 zł

Millers EE PERFORMANCE C3 5w40 / 1L / ACEA C3, BMW LL-04 ; VW 511 00, VW 502 00 / 505 01, VW 502 00 / 505 00

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 56,00 zł 56.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

EE PERFORMANCE C3 5w40

Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA C3 5w40. Rekomendowany do samochodów z silnikami z pompowtryskiwaczami grupy VW, a także Lamborghini, Seat, Skoda, Porsche, GM, BMW czy Mercedes Benz. Następca oleju 7806 Millers Oils EE Longlife 5w40.

Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA C3 5w40. Rekomendowany do samochodów z silnikami z pompowtryskiwaczami grupy VW, a także Lamborghini, Seat, Skoda, Porsche, GM, BMW czy Mercedes Benz.

Przeznaczenie:
ACEA C3, API SN, SM, SL, CF, BMW Longlife-04, Chrysler MS-11106, GM dexos 2, GM-LL-B-025, GM-LL-A-025, Fiat 9.55535-GH2, Fiat 9.55535-T2, Fiat 9.55535-S2, Ford WSS M2C917-A, MB 229.52, MB 229.51, MB 229.31, MB 226.5, Opel/Vauxhall OV0401547, Porsche C40, Porsche A40, Renault RN0700 / RN0710, VW 511 00, VW 502 00 / 505 01, VW 502 00 / 505 00, VW 500 00 / 501 01, marki azjatyckie.

Cechy i korzyści:

  • wyższa moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych, wykorzystywanych do tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu
  • wydłużona żywtoność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
  • olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
  • najnowsza technologia MID SAPS chroni zarówno silnik, jak i układy oczyszczania spalin, w tym filtry DPF i GPF, katalizatory SCR, zapewnia kontrolowany poziom sadzy oraz ochronę środowiska

Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,850
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…13,6 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…81 cSt
Indeks lepkości:…172
Temperatura krzepnięcia:… -45 C
Temperatura zapłonu:…220 C
TBN:…8 mg KOH / g
HTHS:…3,7 mPa s

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl