do kasy suma: 0,00 zł

Penrite 10 TENTHS PREMIUM 0 0W-40 / 5L / API SN/CF, ACEA A3/B4

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 385,00 zł 385.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Penrite 10 TENTHS PREMIUM 0W-40

Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej, wyprodukowany na bazie PAO , klasy SAE 0W-40. Jest przystosowany do nowoczesnych silników, niezawierający modyfikatorów tarcia. Produkt zawiera pakiet dodatków FULL ZINC+ (przekraczający poziom 1800 ppm ), dzięki czemu zapewnia doskonałą ochronę oraz znakomite osiągi silnika.
 
Lepkość 0W-40
Olej bazowy Full Synthetic
Rodzaje paliwa Petrol / Diesel, Diesel, Petrol, LPG
Zalety wzbogacony dużą zawartością cynku (Full Zinc)
 

OPIS PRODUKTU

Premium 0 to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej, wyprodukowany na bazie PAO , klasy SAE 0W-40. Jest przystosowany do nowoczesnych silników, niezawierający modyfikatorów tarcia. Produkt zawiera pakiet dodatków FULL ZINC+ (przekraczający poziom 1800 ppm ), dzięki czemu zapewnia doskonałą ochronę oraz znakomite osiągi silnika.
 
Premium 0 przewyższa normy API SN/CF, ACEA A3/B3 oraz wiele innych norm producentów.

 

ZASTOSOWANIE

Premium 0 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach o wysokich osiągach, zarówno w warunkach drogowych jak i wyścigowych. Jest odpowiedni do nowoczesnych silników 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym do silników wysokoprężnych małej mocy.
 
Premium 0 jest odpowiedni do warunków drogowych jak również rajdowych w wielu rodzajach pojazdów. Może być stosowany tam, gdzie wymagany jest olej klasy SAE 0W-30 i SAE 5W-40. Może być używany w silnikach benzynowych i wysokoprężnych wyprodukowanych do 2008r, gdzie wymagana jest specyfikacja ACEA A3/B4.
 
Premium 0 jest odpowiedni do stosowania w motocyklach czterosuwowych z mokrym sprzęgłem.
 
Rodzaje paliwa
Premium 0 może być używany z benzyną, LPG, paliwem E10, E85 (tylko w warunkach wyścigowych), olejem napędowym (bez filtra cząstek stałych DPF), avgas, metanolem, nitro, jak również z paliwem konwencjonalnym.

 

ZALETY PRODUKTU

  • Wyprodukowany z wykorzystaniem PAO (polialfaolefin – grupa IV) , w celu zapewnienia maksymalnej odporności na działanie bardzo wysokich temperatur oraz wysokiej wydajności • W pełni cynkowany - pakiet dodatków *FULL ZINC + zapewniający najlepszą ochronę przed zużyciem.
  • Technologia EXTRA TEN w porównaniu z olejami 0W-40 i 5W-40 zapewnia taką samą ochronę przed zużyciem przy uruchamianiu silnika ale też dodatkowy film ochronny we wszystkich warunkach.
  • NAJNOWSZA technologia przewyższa normę API SN, zapewniając najlepszą ochronę przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
  • Sprawdzony w warunkach wyścigowych i w silnikach o wysokich osiągach
  • Dłuższa żywotność silnika dzięki zmniejszonej ilości osadów tworzących się podczas pracy silnika w wysokiej temperaturze
  • Zmniejszone zużycie oleju dzięki wykorzystaniu wysoce wyspecjalizowanych, ultra czystych syntetycznych olejów bazowych o niskiej lotności
  • Nie zawiera modyfikatorów tarcia, więc może być stosowany w motocyklach z mokrym sprzęgłem
  • Bardzo szybki przepływ w czasie uruchamiania silnika oraz pełna ochrona przed działaniem wysokiej temperatury

NORMY BRANŻOWE I APROBATY PRODUCENTÓW

  • API SN/CF
  • ACEA A3/B3
  • JASO MA
  • BMW LL-98
  • VW 502.00/505.00
  • Porsche GL
  • MB 229.1/229.3

DANE CHARAKTERYSTYCZNE

  • Lepkość kinematyczna cSt
  • w 40oC 85
  • w 100 oC 14,9
  • Indeks lepkości 185
  • Lepkość CCV (Cold Cranking), cP w -35 oC 6009
  • Lepkość HTHS cP >3,7
  • Temperatura płynięcia - 51
  • Noack <5,5
  • Zawartość wapnia w % 0,296
  • Zawartość boru, w % 0,063
  • Zawartość cynku, w % 0,124
  • TBN 9,8

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl