do kasy suma: 0,00 zł

Penrite HPR10 10W-50 / 5L / API SN/CF , ACEA A3/B4 , BMW Longlife-01 LL-01 LL-98

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 231,00 zł 231.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Penrite HPR 10 10W-50 (Full Syn)

HPR 10 to nowoczesny olej silnikowy zapewniający optymalną wydajność. Wykorzystuje połączenie najnowszych technologicznie dodatków i modyfikatorów lepkości ograniczających ścinanie, aby zapewnić dodatkową ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem, gromadzeniem się osadów i osadów na tłoku.
Lepkość 10W-50
Olej bazowy Full Synthetic
Rodzaje paliwa Petrol / Diesel, Diesel, LPG
Zalety wzbogacony dużą zawartością cynku (Full Zinc), zastosowana nowoczesna technologia Extra Ten
 

OPIS

HPR 10 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium charakteryzującym się klasą lepkości SAE 10w50.

Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.

Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.

HPR 10 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4.Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ oraz norma ACEA A3/B3.

ZASTOSOWANIE

HPR 10 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielozaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.

HPR 10 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym.

W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz lekkich dostawczych.

HPR 10 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,

HPR 10 nie jest zalecany do stosowanie w motocyklach.

ZALETY PRODUKTU

  • Technologia Extra Ten oferuje dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
  • Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zużywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
  • Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 10w-40
  • Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 10w-40
  • Przedłuża żywotność silnika poprzez ograniczenie gromadzenia depozytów będących efektem pracy w wysokich temperaturach

NORMY BRANŻOWE

  • API SN/CF
  • ACEA A3/B4

NORMY PRODUCENTÓW

  • BMW LL-98; LL 01

  • Ford M2C 905-A3/910-A/153-F/153-G

  • GM 9986126

  • MB 229.1; 229.3

  • Rover RES .22.OL.22

  • VW 500.00/502.00/505.00

  • Holden HN 210

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl